Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа Алфа Ромео - проблеми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първа Алфа Ромео - проблеми

    Здравейте! Преди 3 дни си взех Алфичката (145 1.4 ТС) и ще ходя на диагностика утре, но има някои неща, които ме притесняват...и понеже ми е първа от тази марка реших да ви питам вас с повечето опит
    Рових се в други теми из форума и общо взето придобих представа какви са ми болежките...но нямам търпение до утре да говоря с майстора... Предупреждавам, че съм шофьор от много години, но не съм много технически грамотна и може да ви сторят малко глупави някои от въпросите
    Започвам от малките незначителни най-вероятно неща...
    1. Нормално ли е при изгасен мотор и изваден ключ стрелката на оборотите да стои на 1000 (?!)
    2. Нормално ли е да поддържа по-високи обороти от други марки коли...т.е (пример) на околовръстното с 90-95 на 5-та оборотите не падат под 2500?? Усетих, че скоростите са й по-къси принципно, но имам чувството, че се мъчи с тия обороти...
    3. Другите проблеми са - припукване при палене, придърпване докато не загрее и ХАРЧИ КАТО ЛУДА...карала съм СААБ (2004 г.) 2.3Т 230 к.с. и харчеше 15-16 градско...тази според мен харчи повече (нямам борд комп., за да видя точно, но за 130-140км съм сложила към 80лв бензин и лампата свети вече) ... wtf???
    4. Светлините на климатика и на таблото и клаксона не работят, а всички бушони са здрави...но това не ми такава болка за сега...

    Трябваше да спомена, че колицата е стояла на плац около година и половина и не е карана...Смених и маслото и въздушен и маслен филтър и долях малко в хидравликата...беше черно (?!?!), но при некаране е нормално мисля...като оправя другите неща ще го източа и сменя цялото...



    Ако имате някакви идеи за първите две неща (другите са си за майстор така или иначе) ще съм ви много благодарна



    Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998

  • #2
    Както си я купила така и я продай куц кон, a лапа като S500 ...
    Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

    Comment


    • #3
      Срази ми ентусиазма...
      Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998

      Comment


      • #4
        Здравей. От скромния ми опит с такъв двигател забелязах, че разхода се джижеше около 11/100 в София но без ужасни задръствания. Хубаво е също да засичаш разхода пълно-пълно, понеже не се знае стрелката и лампата за бензина колко лъжат.
        Скоростите бяха доста къси на тази, която карах. Имам спомен за 4000об/мин. на 5-та предавка при скорост около 128-130км/ч. Не си спомням дали тази кола имаше горивен филтър, но ако има го смени.

        Придърпванията и прекъсванията за мен говорят за някакъв проблем. В този форум има доста хора, разбиращи от тези двигатели и все някой ще помогне. Успех!
        '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
        Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

        Comment


        • #5
          Успех с ремонтите и дано да попаднеш на свестен майстор.
          Ако си от София- гледай да се ориентираш към някой от сервизите упоменати във форума.
          Иначе, така както обясняваш симптомите, трябва да се подготвяш за смяна на дебитомер,свещи,ламбда сонда,кабели на свещите и кой знае още какво.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Да, от София съм и утре ще ходя при Румен зад Софавто...за диагностика първоначално.
            Свещите и кабелите ги прегледаха, когато сменях маслото...казаха, че са Ок...но едната бобина (на мотора) нещо май прицъквала, та се надявам да е от това, защото нямам много пари за ремонти на куп...и по-скоро бих дала пари за една газова (имате ли идея дали трябва да е инжекция...колекторите ми са железни?), за да оправя разхода по горивото малко, че много ми се вижда за такава малка кола...
            Мерси на всички за отговорите
            Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Миа Покажи съобщение
              Здравейте! Преди 3 дни си взех Алфичката (145 1.4 ТС) и ще ходя на диагностика утре, но има някои неща, които ме притесняват...и понеже ми е първа от тази марка реших да ви питам вас с повечето опит
              Рових се в други теми из форума и общо взето придобих представа какви са ми болежките...но нямам търпение до утре да говоря с майстора... Предупреждавам, че съм шофьор от много години, но не съм много технически грамотна и може да ви сторят малко глупави някои от въпросите
              Започвам от малките незначителни най-вероятно неща...
              1. Нормално ли е при изгасен мотор и изваден ключ стрелката на оборотите да стои на 1000 (?!)
              2. Нормално ли е да поддържа по-високи обороти от други марки коли...т.е (пример) на околовръстното с 90-95 на 5-та оборотите не падат под 2500?? Усетих, че скоростите са й по-къси принципно, но имам чувството, че се мъчи с тия обороти...
              3. Другите проблеми са - припукване при палене, придърпване докато не загрее и ХАРЧИ КАТО ЛУДА...карала съм СААБ (2004 г.) 2.3Т 230 к.с. и харчеше 15-16 градско...тази според мен харчи повече (нямам борд комп., за да видя точно, но за 130-140км съм сложила към 80лв бензин и лампата свети вече) ... wtf???
              4. Светлините на климатика и на таблото и клаксона не работят, а всички бушони са здрави...но това не ми такава болка за сега...

              Трябваше да спомена, че колицата е стояла на плац около година и половина и не е карана...Смених и маслото и въздушен и маслен филтър и долях малко в хидравликата...беше черно (?!?!), но при некаране е нормално мисля...като оправя другите неща ще го източа и сменя цялото...



              Ако имате някакви идеи за първите две неща (другите са си за майстор така или иначе) ще съм ви много благодарна



              Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998
              1.По първи въпрос не.
              2.Нормално е това няма се притесняваш около2800 някаде около-90км.
              3.По въпрос 3 диагностика.Ламбда сонда дебитомер кабели свещи нормалните болежки за кола втора употреба.
              4.Сменят се много лесно.Жалко че си от София иначе за 15мин.максимум съм ти ги сменил.
              И за накрая хубаво си сменила масло,маслен и въздушен филтър,но щом маслото на хидравликата ти е черно задължително го смени и него.Не е лошо при първа възможност да смениш маслото на скоростите и по възможност и спирачна течност.Това е всичко което се прави първоначално.За маистори потърси някои от сервизите от твоя регион,има ги във общ технически раздел.Късмет със колата.
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • #8
                Газов инжекцион е по-добре за този мотор. А и вече не са толкова скъпи. Двама мой съседи карат с модели от по 750-800лв. и нямат грижи, но и двата са слагани при един и същи майстор в София и той явно е добър. Аз също скоро ще слагам на Ситроена от подписа такъв инжекцион, че и той гори от 9 до 12/100 в софия а е 1.6 110 коня и тежи само 1050кг. Отделно от това при тези цени на горивата и да речем разход от 10/100 среден избиваш парите за газовата за около 6000км.
                '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Миа Покажи съобщение
                  Да, от София съм и утре ще ходя при Румен зад Софавто...за диагностика първоначално.
                  Свещите и кабелите ги прегледаха, когато сменях маслото...казаха, че са Ок...но едната бобина (на мотора) нещо май прицъквала, та се надявам да е от това, защото нямам много пари за ремонти на куп...и по-скоро бих дала пари за една газова (имате ли идея дали трябва да е инжекция...колекторите ми са железни?), за да оправя разхода по горивото малко, че много ми се вижда за такава малка кола...
                  Мерси на всички за отговорите
                  Бобина на тази кола трудно ще се пробие.Наи елементарния тест които може да си направиш и дори ти самата е сваляш металния капак отгоре които е над свещите и бобините и гледаш дали хвърля искрици от някъде,но трябва да е на тъмно,ако има такова нещо има и проблем.
                  За тая кола и обикновенна газова и газов инжекцион става,няма проблеми.Във София си имате РобиГаз-справка раздел алфи на газ.
                  АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Миа Покажи съобщение
                    Здравейте! Преди 3 дни си взех Алфичката (145 1.4 ТС) и ще ходя на диагностика утре, но има някои неща, които ме притесняват...и понеже ми е първа от тази марка реших да ви питам вас с повечето опит
                    Рових се в други теми из форума и общо взето придобих представа какви са ми болежките...но нямам търпение до утре да говоря с майстора... Предупреждавам, че съм шофьор от много години, но не съм много технически грамотна и може да ви сторят малко глупави някои от въпросите
                    Започвам от малките незначителни най-вероятно неща...
                    1. Нормално ли е при изгасен мотор и изваден ключ стрелката на оборотите да стои на 1000 (?!)
                    2. Нормално ли е да поддържа по-високи обороти от други марки коли...т.е (пример) на околовръстното с 90-95 на 5-та оборотите не падат под 2500?? Усетих, че скоростите са й по-къси принципно, но имам чувството, че се мъчи с тия обороти...
                    3. Другите проблеми са - припукване при палене, придърпване докато не загрее и ХАРЧИ КАТО ЛУДА...карала съм СААБ (2004 г.) 2.3Т 230 к.с. и харчеше 15-16 градско...тази според мен харчи повече (нямам борд комп., за да видя точно, но за 130-140км съм сложила към 80лв бензин и лампата свети вече) ... wtf???
                    4. Светлините на климатика и на таблото и клаксона не работят, а всички бушони са здрави...но това не ми такава болка за сега...

                    Трябваше да спомена, че колицата е стояла на плац около година и половина и не е карана...Смених и маслото и въздушен и маслен филтър и долях малко в хидравликата...беше черно (?!?!), но при некаране е нормално мисля...като оправя другите неща ще го източа и сменя цялото...



                    Ако имате някакви идеи за първите две неща (другите са си за майстор така или иначе) ще съм ви много благодарна



                    Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998
                    1. Още веднъж - не е нормално, това е проблем. На какво се дължи нямам представа, може би при диагностиката ще ти кажат.
                    2. Оборотите - на 5-та 2000 об. - 60 кмч, 3000 - 90 кмч, 4000 - 120 кмч, 5000 - 150 кмч, - 6300 - 187 кмч - максималната за модела. Това си е нормално, двигателя си е сметнат за по-високи обороти.
                    3. Това дето припуква и т.н. може и да е проблем, но е по-добре да я покараш някой друг ден, да си оправи адаптациите, да се продуха и прочисти, пък тогава да се прави диагностика. Като е стояла 1,5 год, няма как да тръгне от раз. Разхода - горе долу е като по книжка 6,3 на 100 магистрала до 120 кмч (по-скоро 7/100 ), градско - 10,8/100 - ама кой го знае, имам чувството че е повече също (но пък на газ ми е 11/100 градското). За мен газовата уредба - читав инжекцион - е много добра инвестиция. Знам, че има много противници на газта и не убеждавам никого, но за мен предимствата са необорими.
                    4. Крушките горят, ама кой да ги сменя, като е решил да се "отървава".

                    Това е, като и свикнеш, ще ти хареса, много приятна кола е. Но иска да и се вслушваш.
                    sigpic
                    Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                    Comment


                    • #11
                      По т.1 - първоначално като видях, че стрелката стои на 1000 при изваден ключ и реших, че съответно ми отчита с 1000 оборота в повече от колкото всъщност развива мотора и логично зададох въпроса за оборотите на този вид двигател...

                      Иначе относно бобината - свалих капака, запалих я, поработи на празен ход, загасих я, сложих пак капака и О! Чудо. Цъкънето спря хахахахахахах...

                      Утре като я види човека, ще видим какво й трябва...щеше ми се да й сменя един друг консулматив и да си я подкарам без много ремонти, но явно няма да стане...дано да са по-малко нещата за правене...

                      Мерси на всички за отговорите...Утре ще ви споделя резултата и може би да ме насочите към добър газаджия за района на София...
                      Alfa Romeo 145 1.4 TS 1998

                      Comment


                      • #12
                        За газаджия съм ти писал по горе ,чети внимателно.
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #13
                          Още веднъж - не е нормално, това е проблем. На какво се дължи нямам представа, може би при диагностиката ще ти кажат.
                          Serafim , ти сигурен ли си в това което пишеш , или просто разсъждаваш логично ? Защото ми се струва , че това е нормално за 145 , просто от лични наблюдения , стрелката на оборотомера е ограничена механично да не пада под 900 !

                          Comment


                          • #14
                            И как така е ограничена механично да не пада под 900 ? би ли споделил
                            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                            Fiat punto GT in progress ~200hp

                            Comment


                            • #15
                              ---
                              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:25.
                              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                              Comment

                              Working...
                              X